sobota 28. ledna 2012

Sexuální vztah a další mé vzpomínky na sex

Během týdne jsem nemohla dostat z hlavy nejlepší sex svého života. Dívala jsem se téměř na každého muže, kterého jsem potkala, a přemýšlela o tom, jestli to může být ten záhadný. Ten, který mi přivodil ten nejfantastičtější orgasmus, co jsem kdy zažila.

Večer před TOU nocí jsem po příchodu z práce našla pode dveřmi podstrčený lísteček se vzkazem: "Přijdu přesně o půlnoci. Pouta budou ležet přichystaná vedle postele a okno bude otevřené. V místnosti nech hořet deset jasmínových svíček. Na okně je balíček s věcmi. Ty si oblečeš. Oči budeš mít opět zavázané. Vlasy rozpuštěné. Budeš stát u stěny vedle okna. Po celou dobu, co tu budu, neproneseš nahlas jedinou hlásku, jediný zvuk. Jediným pohybem mi nebudeš odporovat. Jakmile jedna z těchto věcí nebude dodržená, odejdu a nikdy už se nevrátím, protože mi tím dáš najevo, že nejsi ta, kterou hledám a já nejsem ten, koho hledáš zase ty."

Celá rozechvělá jsem se vydala k oknu. Opravdu, na parapetu ležel nevelký balíček zabalený do novin. Nedočkavě jsem ho rozbalila. Nevím, co jsem očekávala, možná nějaký latex a kůži, ale to co jsem našla mi vyrazilo dech. Nádherné bílé hedvádné šaty bez ramínek, s kolovou sukní až na zem. Zatajil se mi dech. Opatrně jsem je položila na postel a odšla do koupelny. Pustila jsem si sprchu a začala se mýt.

Proudy vody mi narážely do těla. Jako první jsem si umyla své dlouhé černé vlasy, které se mi, mokré, dotýkaly až rýhy mezi půlkami. Potom jsem si oholila ochlupení po celém těle a pokračovala sprchovým gelem. Začala jsem od nohou, předkloněná tak, až se mi pohupovala prsa, jsem si namydlila chodidla, prsty na nohou, lýtka i stehna. Nyní úplně vyholenému klínu jsem věnovala obvzláštní pozornost, dvěma prsty si vymyla pochvu a pokračovala přes zadek, boky, pas a břicho k prsům. Ta byla očekáváním nalitá a pouhý dotek na bradavkách zapříčinil, že se mi hned vzpřímily. Pak ještě namydlit ruce a záda a opláchnout se.

Venku z vany jsem se utřela ručníkem do sucha a na tělo nanesla jasmínové tělové mléko. Do půlnoci zbývaly ještě čtyři hodiny, takže jsem si ani nevysoušela vlasy fénem, však uschnou samy. Byla jsem jako na trní. Po pokoji jsem rozmístila svíčky podle instrukcí, převlékla postel, vyluxovala koberec, ale pořád mi ještě zbývaly tři hodiny, když jsem s těmito přípravami skončila. Tak jsem si v obýváku pustila televizi a koukla na několik dílů svého oblíbeného sitcomu na rozptýlení (i když popravdě to moc nepomohlo) a dala si k večeři mraženou pizzu. Konečně bylo půl dvanácté.

Vrátila jsem se do ložnice, kartáčem prohrábla vlasy a oblékla si šaty. Padly mi přesně, těsně obkreslovaly křivky těla a neponechávaly mnoho prostoru pro fantazii, protože byly téměř průhledné. Zhasla jsem světlo, zamkla vchodové dveře a zapalovačem zapálila svíčky. Pak jsem se ještě jednou přesvědčila, že pouta jsou na svém místě, vzala si svůj černý hedvábný šátek, otevřela okno, zavázala si oči a postavila se ke stěně. Okamžitě se do mě zakousl venkovní chlad muselo být něco pod nulou. Bradavky mi napínaly látku šatů a já se rozklepala. Částečně zimou, částečně očekáváním, částečně touhou a částečně i strachem, protože mi došlo že si do domku pouštím naprosto neznámého muže a vydávám se mu napospas. Takto v zajetí myšlenek a pocitů jsem si ani nevšimla, že je okno už zavřené, a probrala mě až pomalá walzová melodie puštěná z mého sterea. Smysly a svaly se mi napjaly a já čekala, co bude dál.

Uchopily mě pevné ruce, chytily do klasického tanečního držení a já začala tančit po pokoji. Konečně jsem si udělala nějakou představu, byl tak o hlavu větší než já a velmi silný. Přes tenoučké hedvábí jsem cítila, že má oblečené džíny a hrudí jsem se opírala o prsa oděná nejspíš do nějaké košile s dlouhými rukávy. Píseň skončila a nahradila ji svůdná melodie orientálního stylu. Okolo pasu se mi objevil pás cinkajících penízků, okolo zápěstí a kotníků se obemkly náramky s rolničkami a pak se mých bocích objevily dlaně a začaly mnou pohupovvat do rytmu. Pochopila jsem, co se ode mě žádá, a začala tančit na hudbu. Rytmus se stále zrychloval, ale já držela tempo. Ve vzduchu byla cítit vůně jasmínu smíšená s vůní mého potu. Hudba dostupovala vrcholu, až náhle skončila, a já, poslušná tradic kultury, z níž tato melodie vzešla, klesla poníženě k zemi, obličej zabořený v koberci a zprudka oddychovala. Jak jsem napůl očekávala, za okamžik jsem ucítila na svém krku těžkou botu, jak mě přišlapává k podlaze, v gestu pána k otrokyni.

Po chvíli tlak z krku zmizel a já byla vytažena na nohy a s rukou v pase vedena pokojem. Poté jsem byla za ramena tlačena k zemi, takže jsem klesla na kolena. Cítila jsem, jak se sukně kolem mě rozprostírá do širokého kruhu a jak pak ruka uchopila mé zápěstí a dávala mi jej za záda, pak i druhé. Pouty jsem najednou byla připouaná k čelu postele. Na rtech jsem ucítila obrys žaludu. Otevřela jsem je a přijala již tvrdý penis do svých úst. Okamžitě mi vjel až do krku, aby pak vyjel a zůstával pouze na okrajích mé pusy. Začala jsem tedy používat svůj jazyk, dráždila ho letmým kmitáním na žaludu, pak ho lízala po celé jeho nemalé délce, až nakonec mi do pusy vrazily koule, chladné a obrovské. Střídavě jsem je sála a lízala, ovšem když jsem se o ně jednou, pokusně, otřela zuby, tak mi od obličeje zmizely a místo toho jsem dostala takovou facku, až mi zpod šátku zavázanýma očima vytryskly slzy a já upadla na bok s rameny vykloubenými nahoru. Cítila jsem, jak mi tvář pulzuje bolestí. Pak ruce popadly mé dlouhé vlasy a vytáhly mě za ně zpět na kolena. Potom mi začal ten velký pták rychle a bezohledně přirážet do úst, až po kořen, a ten úchop za mé vlasy tomu napomáhal tím, že mi pohyboval hlavou. Tempo se zvyšovalo a zvyšovalo až tam najednou zůstal zaražený a jeho sperma stékalo rovnou do krku. Musela jsem rychle polykat a on zůstal zaražený, dokud ve mě nezmizela i poslední kapka. Pak mi penis z pusy zmizel a ruka mnou mrštila k zemi.

Tak jsem tak ležela, hedvábí všude kolem mě, a já přemýšlela, jestli jsem ho nenaštvala natolik, aby mě tu nechal. Byla jsem naprosto bezmocná, bezbranná a vydaná mu na milost a nemilost. Chvíli jsem uvažovala nad tím, že začnu křičet o pomoc, ale v hlavě mi vytanula slova o tom, že nesmím promluvit. Tak jsem se ani nepohnula. Nakonec tlak v ramenou polevil, jak se pouta odemkla, a silné ruce mě vytáhly nahoru. Pak se pouta kolem mých zápěstí zase zacvakla. Zaslechla jsem zvuk zipu a nájednou jsem tam stála nahá, jen na bocích mě studil šátek s penízky.

Za zády jsem cítila teplé tělo, drsné džíny mě dřely do hýždí. Za bradavky mě uchopily prsty a začaly mě do nich štípat. To kontrastovalo s jemnými polibky krku. Z úst mi uniklo tiché zakňučení a prohnula jsem se v zádech, až penízky zacinkaly. Tělo za mnou se trochu odtáhlo, a já v rukou ucítila povadlého ptáka. Začala jsem ho zpracovávat, jak jsem to s rukama spoutanýma za zády nejlíp dokázala, i když mé soustředění bylo narušováno horkým jazykem v mém uchu, které střídal silný stisk zubů na mém lalůčku. Ruce si neustále pohrávaly s mými prsy, hladily je, mačkaly a štípaly. Penis v mých rukou začínal nabývat na objemu i tvrdosti a já začala vlhnout při představě, že se do mě zaboří celou tou svou délkou.

Jedna ruka mi sklouzla do klína a do již připravené pochvy zajely dva prsty, zatímco palec si začal pohrávat s poštěváčkem. Druhá si mě přidržovala v pase. Ve vzrušení jsem zvýšila práci svých rukou, penízky na šátku kolem mých boků cinkaly již nepřetržitě, stejně jako rolničky na náramcích. Ruka z pasu se přesunula na můj krk a železným stiskem ho sevřela. Začal mi docházet dech a prsty v mé kundičce zvýšily tempo. Stěny pochvy se mi sevřely a já sevřela pusu, abych nahlas nevykřikla. Stisk na krku povolil a já mohla volně dýchat. Zatímco jsem byla stále ještě v zajetí orgasmu, tak jsem byla někam přenášena.

Náhle jsem na břiše ucítila ostrou hranu stolu, nohy mi byly roztaženy a já tělem dopadla na desku. Vlastní vahou jsem si drtila ňadra o tvrdý podklad a musela balancovat na špičkáchh nohou, abych se vůbec dotýkala podlahy. Po zadku mi začal přejíždět mokrý jazyk, pak se do něj zakously zuby a postupovaly směrem k mému rozevřenému pohlaví. Nejprve se zakously do vrchních pysků, potom do spodních a nakonec se uchytily na klitorisu, který začaly drtit. Přitom má zadnice začala dostávat výprask, nijak jemný, vedený pevnou rukou. Bolest se měnila v teplo, prostupující tělem a soustřeďující se v mém klíně. Pak ruce i ústa zmizely a já konečně ucítila špičku penisu, prodírající se mi do těla.

Zajížděl mi pomalu, pomaličku do těla, a pak zase pomaličku ven. Pak zase dovnitř a ven. V tak pomalém, mučivém tempu. Cítila jsem, jak má na sobě stále všechno oblečení, až na rozepnutý poklopec u kalhot. Nevím jak dlouho to trvalo, ale to vzrušení a napětí uvnitř mého těla začalo být nesnesitelné. Po jednom vyklouznutí už se ten pták dovnitř mé kundičky nevrátil, a já málem začala řvát zklamáním. Ale pořád jsem si uvědomovala, že nesmím vydat jedinou hlásku. Tak jsem jen potichounku skučela. Pak jsem ale byla za vlasy vytažena zpátky do stoje, přetočena a posazena zpátky na chladný stůl. Rukama stále spoutanýma za zády jsem se opřela, když jsem dostala svůj první polibek. Byl agresivní, dominantní, podrobující a naprosto, naprosto dokonalý. Přitom si mě ruce přitáhly blíž k tělu a navedly mě příma na připravený penis. Nohama jsem objala pas, až rolničky na nohou zazvonily, a začala jsem divoce přirážet proti výpadům pánve. Jednou rukou mě držel, druhou mi zaklonil hlavu. Jeho ústa mi sjižděla přes krk na hrudník a tam se zprudka přisála k jedné, a po chvíli k druhé bradavce. Trup jsem měla ohnutý do oblouku, ale pánev se mi hýbala ve stále prudším a prudším rytmu. Břišní svaly mě neuvěřitelně pálily, ale já teď za žádnou cenu nemohla skončit. Pak mi tělem projel blesk a já podruhé za večer stiskla rty k sobě, abych nekřičela uspokojením. Ale nepřestávala jsem pohybovat pánví, dokud penis ve mně nevydal svou dávku spermií.

Pak jsem byla, s ptákem ještě stále ve mě, přenesena k posteli a tam položena, pouta z rukou mi zmizela, na čele jsem ucítila polibek a na zadku trochu ostřejší poplácání. Zaslechla jsem otvírání a zavírání okna, ale pro jistotu jsem se ještě nějakou chvíli nehýbala, než jsem si sundala šátek z očí. Na stole pod oknem ležela snítka jasmínu, obsypaná květy, a pod ní lístek se vzkazem: "Tak zase za týden."

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.