sobota 28. ledna 2012

Sex s přítelem mé kamarádky - část 2

Já a David jsme ji jemně líbali po těle,ale řekla nám, že se teď chce jen se dívat na nás, jak si to navzájem děláme. Hned jsme se na sebe s Davidem vrhli, cítila jsem jak hořím, bylo mezi námi tolik chemie, každý dotyk jsem cítila dvojnásobně, líbali jsme se, hladili a mačkali, ojížděli se na sucho, jednou rukou mi držel ruce za hlavou, třel mi koleno o mou kundičku, i když jsem ješte měla kalhotky jeho koleno bylo od mé štávy mokré, strhl mi kalhotky a zarazil mi do vlhké kundy dva prsty, bylo to tak nečekané a nádherné, že jsem hlasitě vzdychala ano.


Úplně jsem zapomněla na vedle ležící Hanku, když jsem se na ni při tom úžasném prstění podívala, zrovna si to taky dělala, dívala se na nás a honila si poštěváček. David měl na sobě pořád džíny, Hanka mu je svlékla, jeho penis byl tvrdý a nabitý, tiskla jsem ho a užívala si jeho sílu.


Chtěla jsem ho cítit v pusince, přetočili jsme se, David ležel na zádech a já jsem klečela mezi jeho stehny s jazykem na jeho žaludu a rukou na jeho koulích jsem ho uváděla do varu, Hanka mi šla brzy na pomoc a kouřili jsme mu toho klacka společně, netrvalo dlouho a nakrmil nás bohatou dávkou sperma. Byli jsme všichni tak nadržení, Hanka řekla, že teď jsem na řade já, vrhli se na mě oba, líbali mě a okusovali, Hanka mi dráždila prsa a David mi krásně vylizoval kundičku, potom se přemístil k mé prdelce a prolizoval mi oba otvory, po chvíli se přidala i Hanka, bylo užasný cítit tam oba jazyky najednou. Davidovi už zase stál a já ho hrozně chtěla cítit ve mně, ale nevěděla jsem co na to Hanka, na začátku jsme si řekli že styk bude mít jen s ní.


David mi začal třít kundičku svým penisem, můj bože to bylo úžasný, ten pocit bezmoci a očekávání, kdy mi ho tak konečně zarazí. Hanka mu poručila- Pořádně jí vyšukej miláčku! V tom jsem ho tam měla až po kořen, byla jsem ho plná, hned začal tvrdě přirážet, hodně tvrdě, pro mě to byla směs bolesti a maximálního uspokojení, něco nádherného, byla jsem během minuty. Řekl že, si mě chce vzít ještě ze zezadu, tak jsem na něj vyšpulila prdelku a drsný mrdání pokračovalo, jednu rukou mě držel za vlasy a surově tahal v rytmu přírazu, sem tam mě pořádně pleskl přes prdelku, během chvilky jsem byla zase vydrážděná na maximum, Hanka v tom ještě Davida podporovala a u toho se sama ukájela- Vystříkej jí piču. Přišel druhý orgasmus , bylo to ještě intenzivnější, célá jsem se třásla a kundička mi škubala, David naposledy drsně zasunul a začal mě plnit svou horkou šťávou.


Hanka se taky dovedla na vrchol. Všichni tři jsme si vedle sebe lehli a odpočívali, chvíli si jen tak povídali, ale Hance se udělalo špatně, asi z toho množství alkoholu, utíkala do koupelny zvracet, šla jsem hned za ní, chuděra, byla hotová, hned mi bylo jasné, že tahle noc skončila. Šla jsem jí pro trochu vody ať se napije, v kuchyni stál David a když mě viděl nahou, šel ke mně a začal mě zase líbat a hladit, ještě jsem neměla dost a hrozně jsem ho chtěla, tak mi dalo velkou sílu se přemluvit, vysmeknout se mu a jít za Hankou, věděla jsem že by se jí nelíbilo, kdyby jsme si to užívali bez ní. Chtěla si dát sprchu ať se probere a udělá se jí líp. Šla jsem teda zpět do postele, táhl mě tam můj chtíč, věděla jsem, že nezvládnu odolat.


David mě začal přemlouvat, že se to Hanka nedozví, že to stihneme, než vyleze ze sprchy a už měl ve mně prsty a líbal mě na krku, nebudu lhát, věděla jsem že to nemám dělat a chtíč byl silnější než rozum. Osedlala jsem si zase stojícího šulína a začala na něm jezdit, ale po chvíli se zastavila sprcha a my museli skončit a lehnou si dělat jakoby nic, v kundičce mi škubalo a já si přála zastavit čas ať Hanka nepřijde. Přišla. Šlo vidět, že ji sprcha moc nepomohla, bylo ji očividně pořád dost zle, lehla si a řekla, že chce spát.


Tiše jsme všichni leželi a moje kundička pořád tikala jako zběsilá, začala jsem se potichu ukájet sama, David mě hladil pod peřinou, ale na víc jsme si netroufli. V tom si Hanka sedla na posteli a řekla, že ví, že ještě nemáme dost a ať jdem někam jinam, že ona chce spát. Něco takové ani jeden z nás nečekal, sebrali jsme se a šli do kuchyně, tam jsme si to rozdávali na stole i kuchyňské lince v různých polohách.


Šli jsme spát až k ránu, ani nevím kolikrát jsem se udělala, ale bolela mě celá pipka, David byl opravdu skvělej hřebec a vydržel mě píchat, dokud jsme oba neměli dost. Byla to ta nejlepší noc jakou jsem do té doby zažila.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.