sobota 28. ledna 2012

Sex s přítelem mé kamarádky - část 1

Byl obyčejný školní den, měla jsem mizernou náladu a potřebovala se rozptýlit, tak jsem zavolala mé kamarádce Hance, známe se od mala a považuji ji za část sebe. Šli jsme na kafe a navzájem si postěžovali, já na nedostatek sexu , v té době jsem měla ne úplně ideální vztah na dálku.Hance se zase zdál stereotypní sex po dvouletém vztahu s Davidem. Začali jsme přemýšlet jak její vztah zpestřit, napadlo ji přibrat k sexu ještě někoho, zamrkala na mě, co já na to jestli do toho půjdu?

Brala jsem to jako vtip, tak jsme tomu začaly smát, ale Hanka to myslela vážně, abych řekla pravdu, ta představa mě fakt lákala, Hanka je krásná holka a David se mi taky líbil, takový sexy fotbalista. S Hankou, když jsme byly mladší jsme trochu experimentovaly v líbání, nejsem bi, ale mám ráda různé způsoby vzrušení a uspokojení. Shodou náhod měl David v ten den svátek, tak mu Hanka zavolala že má pro něj na večer speciální dáreček. Koupily jsme šampus a vodku a šli k Hance na byt. Začaly jsme s Hankou samy, potřebovaly jsme alkoholem nabrat trochu odvahy, později dorazil David, byl v šoku když nás tam viděl ve spodním prádle se šampusem v ruce.

Aby mu došlo, že já jsem ten dáreček, začala mě Hanka líbat, její rty byly sladké a měkké, cítila jsem z ní chuť sektu, vzrušovalo mě, že se na nás David dívá, chytila jsem Hanku oběma rukama za hlavu a převzala iniciativu, líbání bylo najednou vášnivé a nenasytné. David byl v momentě u nás a začali jsme se líbat ve třech, bylo to něco úžasného, mimořádného, cítit je oba nejednou, tři hrající si jazyky, nikdy mě nenapadlo jak může být líbání ve třech vzrušující, kdo to nezkusil neví, kdo zkusil přeje si zažít to znovu a znovu, jenže to byl jen začátek. Po dlouhé chvíli jsme se od sebe odtrhly a společně si připili na dnešní noc. David byl svým dárkem-mnou nadšen i na Hance šlo poznat, jak moc ji pouhé líbání vzrušilo a já?

Cítila jsem, jak vlhnu. Sundaly jsme mu triko a položily ho na postel a začaly se mu obě věnovat, nechala jsem Hanku ať ho líbá na ústa a já ho začala líbat na jeho vypracovaném bříšku, nejdřív jemně, potom vášnivěji, sem tam jsem na místo jen hřejivě foukla a pak ho začala surově líbat až kousat, hrozně mě bavilo si s ním takhle hrát, když jsem mu jazykem zajížděla kousek pod džíny, nevydržel to a chytil mě za hlavu a přitáhl si mě nahoru k sobě a začal mě zuřivě líbat a mačkat mi zadeček, nechala jsem se strhnout touhou, ale Hanka nás oddělila řekla, že hlavní slovo má ona a jestli se jím nebudeme řídit, tak končíme.

Sundala si kalhotky a sedla si klínem k Davidově ústům a teď mi pěkně vyliž kundičku řekla. Chtěla jsem si ji také udobřit, tak jsem si klekla za ně, sundala ji podprsenku a hrála si s jejími malými pevnými prsy, sála jsem je a hnětla, okusovala ji bradavky, líbala ji na krku a na ústa, vzdychala a oplácela mi mé dotyky se stejnou intenzitou, její orgasmus se blížil a tekla Davidovi přímo do úst, po křeči orgasmu si lehla vedle Davida na postel a hlasitě oddechovala.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.