sobota 28. ledna 2012

Jak zhubnout - návod pro dívky s dominantními partnery

Ponížení a rozpaky Markéty mne trochu uklidnily a začal jsem se těšit na její potrestání.

Vytáhl jsem ze skříně provaz, svázal ji ruce v zápěstí, protáhl druhý konec provazu kruhem ve stropě. Zatáhl jsem za provaz a donutil tak Markétu, aby dala ruce nahoru a trochu si stoupla na špičky. Pak jsem konec provazu uvázal k úchytu k zemi. Markéta zůstala v této ne úplně pohodlné poloze. Během uvazování jsem přemýšlel, jak jí mám vlastně potrestat. Napadlo mě zakrýt Markétě oči a tím jí výprask ještě víc znepříjemnit. Ano o tom, že dostane výprask jsme nepochybovali ani já ani ona.

Myslím, že jsme se na něj oba stejně těšili. Uvázal jsem jí šátek přes oči, takže neměla tušení čím a kam výprask dostane. A ani nebude vědět, kdy přijde první rána. Věděl jsem, že mě nevidí, takže jsem si jí mohl chvíli naprosto nepokrytě prohlížet. Šel jsem se podívat zblízka na její prdelku. Stála na špičkách, nohy těsně u sebe, stažený zadek. Při pohledu z blízka jsem na prdelce objevil dva malé fialové proužky. Zjevně pozůstatek z minulé lekce, ale jinak byl zadek nádherně bělostný. Obešel jsem jí a prohlížel si jí zepředu. Tím, jak stála na špičkách vynikly krásné dlouhé nohy, zakončené napolo ukrytou kundičkou a malým trojúhelníkem černých chloupků.

Tím, jak byla vytažená, bylo její bříško skoro ploché, jenom trochu vystupovalo kolem pupíku. A nad tím … krásné prsy. Zvednuté ruce nadzvedly i obě prsa, které ani před tím nebyly nijak povislé, ale nyní vystupovaly jako dvě skoro pravidelné polokoule a na vrcholu dva velké tvrdé špuntíky. „Ano to je ono!“ dostal jsem nápad: Neříkala snad, že si při honění kundičky masírovala bradavky? Bití přes prsa a přes kundičku bude ten nejvhodnější trest za její provinění., pomyslel jsem si. Prsa se nadzvedávala nahoru a dolu s celým hrudníkem, jak Markéta zrychleně oddychoval v napětí očekávání.

Vzal jsem ze skříně malý bičík. Takovou pružnou tyčku opletenou kůží a zakončenou koženou plácačkou. Věděl jsem, že bití takovým bičíkem rozhodně není tak bolestivé jako rákoskou, ale pro vymyšlený účel se hodil bezvadně. Ukončil jsem pro Markétu tak nepříjemné čekání a lehce jí přejel bičíkem přes zadek. Markéta se zachvěla a ještě víc stáhla zadek v předtuše první rány. Ale v tom jsem rychle napřáhl a přetáhl nic netušící Markétu přes vystavený kozy. Markéta vykřikla bolestí i překvapením. Přes prsa se těsně pod bradavkami táhl rudý proužek. Muselo to hodně bolet, Markéta nevydržela v klidu a co jí úvaz dovolil začala tancovat na špičkách a celá se vlnit. Prsa se natřásala nahoru a dolů.

Na nic jsem nečekal a začal jí jemně, ale určitě hodně bolestivě bičovat prsa. „Abys příště věděla, jak to dopadne, když si zase budeš dráždit bradavky“ s těmito slovy jsem se snažil trefovat do jejích nalitých špundíků. Každá trefa byla odměna mocnějším výkřikem. Nebičoval jsem dlouho. Po asi deseti ranách jsem přestal a vychutnával si výsledek. Prsa byla nádherně proužkovaná, bradavky nalité k prasknutí. Markéta zhluboka oddechovala a byla trochu zpocená. Položil jsem bičík, přistoupil k Markétě a vzal něžně do dlaní horké polokoule. Jemně jsem se dotýkal naběhlých proužků a bříšky prstů přejížděl po tvrdých bradavkách. Markéta se zklidnila a snažila se pohybovat hrudníkem a vycházet mi svými prsy vstříc. Stále ještě měla zavázané oči. Neodolal jsem … sundal jsem si triko a objal jí. Konečně jsem mohl cítit její rozpálená prsa na svém hrudníku, cítil jsem její ztvrdlé bradavky a poprvé jsem se přisál k jejím rtům. Vyšla mi hladově vstříc. Oba jsme byli vzrušení na nejvyšší možnou míru. Rukou jsem jí masíroval zadeček a zajel i zepředu mezi nohy. Byla úplně mokrá, můj prst do ní vnikl bez jakéhokoli odporu, a to i přes to, že měla nohy u sebe a pořád stála na špičkách.

„Tak teď je čas potrestat tvojí neposlušnou kundu!“ Zašel jsem do skříně a vyndal dvě svorky. Ještě jsem si chvíli pohrál s bradavkami a pak jsem jak jenom to šlo nejšetrněji nacvakl na obě bradavky připravené svorky. Markéta jenom sykla bolestí. Potom jsem odvázal provaz a osvobodil Markétu z nepohodlné pozice. Viditelně se jí ulevilo, když mohla dát ruce dolů a nemusela stát na špičkách. Stále se šátkem na očích jsem ji dovel k posteli a jemně položil na záda. Znovu jsem jí uvázal ruce tentokrát každou zvlášť k horní pelesti postele. Pak jsem jí zvedl obě nohy za hlavu a roztažené je uvázal k rukám. Pozice to nebyla o mnoho pohodlnější než před tím. Nohy za hlavou, mírně pokrčené, roztažené, skoro nejvíc, jak to šlo, možnost pohybu minimální. Ale pro mne naprosto ideální, měl jsem před sebou jako na dlani obě rozevírající se dírky. Závojíčky kundičky byly úplně otevřené, z kundičky teklo několik kapiček šťávy, dokonce na mě vykukoval i naběhlý vrcholek rozkoše. Věděl jsem, že Markéta má stále zavázané oči, tak jsem ze sebe sundal džíny a vysvobodil mého tuháka z trenek. Došel jsem si do skříně pro devítiocasou kočku – devět kožených proužků připevněných k rukojeti a vzal jsem také středně velký vibrační anální kolík. Kleknul jsem si Markétě mezi nohy a chvíli pozoroval její nadržené díry. Vzal jsem anální kolík a začal kroužit přes závojíčky pomalu, hlouběji a hlouběji. Vzhledem k malé velikosti kolíku jsem brzo byl až na doraz v kundičce. Markéta začala vzdychat. Když jsem kolík dostatečně promazal vytékajícími šťávami, k nelibosti Markéty jsem ho vyndal a pomalu ho začal tlačit na spodní dírku. Protože byl dostatečně promazaný a Markéta byla úplně roztažená vklouznul kolík do prdelky úplně bez problémů. Přehoupl se přes nejširší místo a zůstal ve spodní dírce vězet jako nádherná ozdoba.

Na nic jsem nečekal, vzal do ruky devítiocasou koku a přetáhl jsem Markétu přes vstrčenou kundu. Asi ránu nečekala, vykřikla a kundička se nádherně stáhla. Bylo vidět jak se po ráně stáhla i prdelka kolem vraženého kolíku. Trochu jsem přitlačil a další ránu namířil na vnitřní stranu stehen. Začal jsem Markétu bičovat v rychlém tempu – jedna lehčí rána na kundičku a dvě tvrdší, každá na jedno stehno. Kožené proužky se zakusovaly do citlivých míst a zanechávaly po sobě rudě naběhlá jelita. Markéta křičela ale spíš vzrušením než bolestí. Co jí úvazy dovolily sebou mrskala, ale spíše než, že by uhýbala mi připadalo, že ještě více roztahuje nohy a vychází ranám vstříc.

Moje vzrušení se už nedalo vydržet. Rychle jsem sáhnul na ovládání análního vibrátoru a pustil ho na plné obrátky. Markétou projela vlna rozkoše z nečekaného podnětu a ještě víc vstrčila svojí nadrženou kundu. Už jsem na nic nečekal a ….. vrazil jí ho tam.

Zběsile jsem začal přirážet. Okamžitě jsem cítil, jak mě její kundička začala stahovat a Markéta vykřikla v mohutném vyvrcholení. Přes stěnu jsem cítil vibrace análního kolíku. Všiml jsem si svorek, které stále měla na bradavkách a rychle jí je sundal. Sundání muselo hodně bolet, následoval mohutný výkřik a Markéta se svíjela v dlouhé vlně orgasmů. Ani já jsem to už nemohl vydržet a začal jsem stříkat. Osvobozující výstřiky a stahy kundičky trvaly neuvěřitelně dlouho…

Stále jsem ležel na spoutané Markétě. Rukou jsem nahmátl zastavení vibrací a přisál se na její rty. Můj kolík nejevil žádné známky ochabnutí. Po 14 dnech abstinence, potřeboval pokračování. Pomalu jsem ho vyndal z kundičky a opatrně vyndal i umělý kolík z prdelky a … Prdelka byla nádherně úzká a přesto připravená. Pomalu ale nesmlouvavě jsem zajel až po kořen a začal pomalu přirážet. Postupně jsem zvyšoval rychlost a Markéta se znovu dostávala do extáze. I já jsem cítil, že už to dlouho nevydržím. V tom jsem si všiml svorky sundané z bradavky a napadlo mě … Nepřestával jsem přirážet, rukou jsem roztáhl závojíčky nahmátl vrcholek rozkoše a … připnul. Markétu jako by zasáhl šíp. Vykřikla, cítil jsem nádherný stah její prdelky a pak další a další. Markétu zalila další vlna orgasmů. Byl jsem úplně v transu, taková masáž se nedala dlouho nevydržet, během chvíle jsem jí vystříkal i druhou dírku…

Jenom pomalu jsem se dostával do reality. Postupně jsem odvázal Markétu, která stále byla zadýchaná a duchem nepřítomná. Vyčerpaně jsem si vedle ní lehnul a objal její zmučené nádherné tělo…

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.