sobota 28. ledna 2012

Brutální tvrdý sex a fisting - vzpomínky na mládí

Tenhle příběh co vám teď napíšu se mi stal loni o prázdninách! Jakožto každá mladá kořist jsem i já hodně chatovala a seznamovala se s klukama v mém věku až sem narazila na to co vlastně hledám! Nehledala jsem něžnosti ani rozmazlování,já toužila po brutalitě a fistingu! Ano chtěla sem mít ve své mrduchtivé kundě celou ruku chtěla jsem zažít pocit roztrhnutí, chtěla jsem cítit brutální bolest a jedině jemu to vyhovovalo stejně jako mě!

Ten kluk se jmenoval Mates bylo mu 19 let v te době žil v Mostě a byl ze zazobané rodiny, takže věčně sám doma..doma? pokuď se tomu dal říct domov! Byla to honosná vila s bazénem,saunou,garáží,několika ložnic a dokonce naprosto bezvadnou pracovnou kterou vídávala jsem do toho dne jedině v televizi:-)

S Matesem sme si psavali často a ani jeden se nestyděl a tak jsme věděli co si kdo přeje! Mates měl stejné přání jako já! Sice měl přítelkyni ale tá by mu nikdy tohle přání nedovolila a tak jsme se domluvili že přijedu! Nastartovala jsem svou modrou felicii a vydala se směr Most měla jsem před sebou přes 350 km ne-li víc ale těšíla sem se tak strašně na to že mi to bylo uplně fuk..schválně jsem si vzala jen svou nekrásnější bílou minisukni bez kalhotek a průhledný topík ze kterého mi lezli jen bradavky:-)..... Nemohla jsem se dočkat..kunda mi vlhla už jen z te myšlenky...chtěla jsem cítit bolest..ach ano ať už jsem tam! "ahoj" špitnu se zamrknutím když ke mě přistoupí kluk vyšší než sem já. Ani mi neodpoví na pozdrav a už mě tahne domů...do té krásné pracovny..ve dvěřch mi akorát řekne "Drž hubu" což mě naprosto vzrušilo a když mě chytl přitlačil k těm dveřím a začal líbat,tak užasně drsně a vášnivě měla jsem pocitz že omdlím a to byl jen začátek! držel mi ruce abych se nehýbala a surově mi vjel pod sukni "koukám že ty jsi připravená, bez kalhotek? vynikající tak te tvé kundě dáme pořádně zabrat" řekne a já se jen dívám do jeho očí..třepala jsem se na to chtěla sem už cítit bolest..byla jsem děsně nadržená!

Začínala jsem být až vzteklá z toho že se nic neděje ale on mě nechal u těch dveří rozepl si poklopec a surově mě stáhl za vlasy abych poklekla a otevřela pusu,splnila jsem to a on mi narval ptáka až na mandle,tahal mě za vlasy a já mu ho hezky lízala a kouřila,taky jsem ho kousala a drtila mu koule, vrtěl se sebou a sztrkal mi ho hlouběji a hlouběji do krku dokuď mi nevystříkal mandle svou dávkou semene,pak mě prudce chytl a hodil naproti dveřím kde byl stůl, na nic se mě neptal,surově mi roztáhl nohy a lizal mi kundičku tak rychle že sem tekla jako dunaj... Řvala jsem a on mě vždycky za každý vzdech dal facku "drž hubu ty děvko" řekl a já jen zařvala "tak mě šukej"nenechal se pobízet dvakrát ale místo aby mě šukal hezky čurákem vrazil mi tak okurek,studělo to,bolelo to to ale bylo to příjemný houpala jsem se na okurce a v hubě jsem měla jeho prsty abych nekřičela sem tam mě liskl,kousal mi bradavky,sál je,natahoval a já byla nepříčetná,orgasmus nenechal na sebe dlouho čekat!

Nepřestával...plnil naše přání,já nemusela nic dělat jen sem ležela na stole z roztáhlíma nohama a nechala tu svou pičku šukat tak jak se mu líbí! vytahl okurku a já nevěděla co příjde teď otočil mě na stole abych ležela zády k němu roztahl mi nohy až mě to zabolelo..nevěděla jsem co příjde teď ale hrozně sem se těšila a jen sem cítila tlak ano tlak a ruku Matesa jak se mi rve do rozšukané kundy!

Nedokážu popsat ten pocit když do tak malé kundy vám někdo rve pořádnou chlapskou ruku,měla jsem pocit že mě roztrhne,oči se mi zalily slzami jak to zabolelo ale strašně mě to vzrušovalo strašně držela jsem se stolu a čekala ano ano bylo to krásný .....cítila jsem každý jeho pohyb dvakrát víc a těšila se až pořádně zrychlí "No tak šukej m šukej mě" zvolala jsem a on nabral takovou rychlost že jsem během pár minut byla hotová, vytáhl jí ze mě a ještě mi narval svýho naběhlího čuráka do zadečku kterej mi taky důkladně protáhl....... Bylo to nezapomenutelný a vzrušující nikdo mě líp nevyšukal jako on! Už teď opět moje kunda při vzpomínce na to vlhne a chce ruku v kundě! S Matesem sme se viděli tehdy poprvé a naposledy,bohužel,nějak sme k sobě už nenašli cestu,možná tá dálka,nebo splněný sen..nevím ale nikdy na to nezapomenu :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.