pondělí 27. února 2012

Mladá nadržená blondýnka

Potkal jsem ji v supermarketu. Drobná blondýnečka, tak akorát ve svých 17 letech, alespoň na tolik jsem ji otipoval. Byla tam nakupovat se svou matkou a zrovna se kvůli něčemu rozčilovala.

Nechal jsem ji projít protože mně už mladé maso moc nepřitahuje, navíc tam byla s matkou a pro tyhle případy mne žádná strategie nenapadala. Naštěstí jsem do ní „vrazil“, jak jsem vracel košík. Ihned jsem zahrál překvapeného „Jéé, pardóón. Já Vás neviděl. Nestalo se Vám nic?“ Přitom jsem se ji několikrát dotkl a neopomněl jsem přitom přejet přes stehna skoro až k zadku.

Jistě můžete si říci, že mohla říci „co to děláš, úchyle?“, ale ona to neřekla. Jen se usmála a řekla že to nevadí. Tahle situace mohla takto skončit, takže jsem ji musel vygradovat. Zeptal jsem se jí jestli je volná. Ona řekla, že je. Tak jsem si s ní na místě domluvil rande, že ji ukážu jak se dělá výborný koktejl.

Přišla trošku se zpožděním, ale to jsem ji prominul, protože mi hezky voněla. Hned u dveří jsem ji objal a dlouze políbil. Pak jsem ji vzal do kuchyně, že tam mám připravené ingredience.

Přitáhl jsem si ji ke dřezu a řekl jí, že pro ni připravím afrodiziakální koktejl, po kterém se promění ve zběsilou nymfomanku a že efekt je trvalý. Při chystání jsem ji držel hezky před sebou a otíral se o ni zezadu. Už to nevydržela a otočila se ke mně a začala mne svlíkat.

Praštil jsem se shakerem do umyvadla chytl ji do náruče a odnesl do ložnice. Tam jsem z ní postupně všechno vysvlékl a začali jsme se muchlovat. Po pár minutách mně to přestalo bavit a začal jsem ji lízat. Starý dobrý cunnilingus zabral a ona mě vtáhla na sebe. Já ji ale chtěl udělat jazykem a nakonec se mi to i povedlo.

Pak byla řada na mne, abych si užil. Něžně jsem ji hladil a šeptal, že je teď moje kurvička a že si ji teďka pěkně pojebu. Asi si myslíte, že jsem to prostě měl rovnou udělat, ale já už jsem takový, rád je vydráždím až k nepříčetnosti a vyžívám se v jejich mukách.

Nakonec jsem si ji pěkně nachystal do polohy na pejska, jak to mám rád, a společně jsme dospěli, po deseti minutách zběsilého přirážení k vyvrcholení.

Pak jsem se s ní ještě bavil a společně si užívali jeden druhého. Pozvala mne ať k nim zajdu na grilovací party, asi se se mnou chtěla pochlubit. Tam jsem se potkal s její nejlepší kamarádkou a prožil další pěknou šukačku, ale o tom až někdy jindy.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.